Wzrost zainteresowania

Strony, na których dostępny jest spot reklamowy zatrzymują uwagę odbiorców nawet o kilka minut dłużej, niż strony bez zawartości audiowizualnej. Stoiska targowe wykorzystujące produkcje filmowe cieszą się dużo większym zainteresowaniem odwiedzających.

Ruch na stronie www

Internauci szybciej znajdą firmę, która posiada film reklamowy na YouTube, ponieważ Google lepiej pozycjonuje filmy w wynikach wyszukiwania. To w efekcie zwiększa ruch na stronie www Twojej firmy.

Wygodne oglądanie

Twoi Klienci wolą obejrzeć spot reklamowy niż czytać tekst - jedno kliknięcie i informacje, które chcesz przekazać, od razu są przyswajane. Wielokrotnie łatwiej zapamiętać informacje oglądane i słuchane niż treści pisane. Lawinowo rosnąca ilość filmów dostępnych w Internecie powoduje wzrost zainteresowania produkcją filmową, potwierdzając skuteczność tej formy komunikacji.

Bezpłatna eksploatacja

W film promocyjny inwestujesz tylko raz - potem długo i bezpłatnie eksploatujesz go w sieci, na targach lub podając Klientom link do niego! Potencjalni Klienci sami odtwarzają filmy reklamowe opublikowane na stronach internetowych i w mediach społecznościowych, bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów.